محمدمهدیمحمدمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

محمد مهدی بهترین هدیه خدا به ما

آغاز سال 1394 هجری خورشیدی

1394/1/2 1:25
نویسنده : مامان شیما
644 بازدید
اشتراک گذاری

سال تحویل امسال ساعت 2 و 15 دقیقه بامداد بود و امسال سال بز هست. من هم واسه شام سبزی پلو با ماهی درست کردم و همگی خوردیم و نشستیم پای تلویزیون و برنامه های سال تحویل. شما قبل از تحویل سال خوابیدی اما من و بابامحمود بیدار بودیم تا سال تحویل شد. از خدا میخوام سالی پر از آرامش و سلامتی و برکت و خوشبختی واسه هممون باشه.

 

این هم چندتا عکس از روزهای پایانی سال 93:

اینجا من رفته بودم دندون پزشکی و شما و بابامحمود هم در حال خوش گذرونی بودین

 

 

در بنفشه زار چشم تو
  من ز بهترین بهشت ها گذشته ام
  من به بهترین بهار ها رسیده ام... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

moaveni
12 فروردین 94 11:41
سلام دوست من وب قشنگ داری اگر دوست داری یه host خوب برا سایتت داشته باشی و یا اینکه یه سایت خوب طراحی کنی که تو اینترنت طرفدار داشته باشه و زیاد دیده بشه یه سر بزن http://Portal.inHost.ir/aff.php?aff=112490