محمدمهدیمحمدمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

محمدمهدی و اولین مسافرت

1392/11/26 21:50
نویسنده : مامان شیما

هفته پیش پسرکم اولین مسافرت زندگیش تجربه کرد.

دارم وسایل رو جمع میکنم و میذارم داخل چمدون که شما هم همه رو در میاری.

مسافرتمون هوایی بود و دوشنبه 21 بهمن ماه ساعت 5عصر بلیط داشتیم که البته ساعت 6 حرکت کرد و یک ساعت و نیم بعد شیراز بودیم. موقع ورود دمای هوای شیراز 9 درجه بود که از مشهد خیلی گرمتر بود.

فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد

اقامتمون در هتل جام جم خیابون رودکی بود. من خیلی نگران غذات بودم اما بعد از کلی پرس و جو به این نتیجه رسیدم که واست کمی فرنی درست کنم و اگه غذای هتل خوب بود که مشکلی نیست اما اگه خوب نبود از جای دیگه واست سوپ یا مرغ بگیریم. اما از اونجایی که خدا خیلی مهربونه غذای هتل فوق العاده بود و من در این زمینه هیچ مشکلی نداشتم.

لابی هتل جام جم شیراز

محمدمهدی در حال آب بازی داخل وان هتل

شب رو در هتل موندیم و فردا ظهر رفتیم ارگ کریم خان(البته داخل نرفتیم) و شاهچراغ و بازار کریم خان و شب هم یه دوری اطراف هتل زدیم. میخواستیم بریم بازار که فهمیدیم بازار ساعت 6عصر تعطیل میشه.

حرم حضرت احمدبن موسی(شاهچراغ)

فردا(چهارشنبه) هم شما تا ساعت 11 خواب بودی و به شدت هم بارون میبارید که مجبور شدیم اون روز بیرون نریم. شب بعد از شام درحالیکه شما خواب بودی رفتیم ارگ کریم خان که البته فقط از بیرون دیدیم چون تعطیل بود اما هوا بی نظیر بود بارون هم بند اومده بود. به خاطر خوش اخلاقی و خنده رو بودنت همه جا کانون توجه بودی (البته شلوغی هات هم بامزه بود) و همیشه بچه ها دورت بودند. قربونت برم قشنگ مامانی

محمدمهدی در حال خرابکاری روی میز رستوران

فردا صبح(پنج شنبه) رفتیم حافظیه و سعدیه که البته بیشترش شما خواب بودی.

(سعدیه)

(حافظیه)

بعد از ظهر هم رفتیم تخت جمشید و نقش رستم که چون امکان اینکه شما داخل کالسکه باشی وجود نداشت بیدار بودی. که البته واسه من و بابایی خیلی سخت بود چون باید بغلت می کردیم و حسابی خسته شدیم، اما واقعا پسر خیلی خیلی خوبی بودی و اصلا اذیت نکردی. شب هم رفتیم سرای مشیر و بعدش هم شاهچراغ و برگشتیم هتل.

(تخت جمشید)

(نقش رستم)

(بازار وکیل)

فردا صبح(جمعه) هم رفتیم باغ ارم ، باغ عفیف آباد ، خانه زینت الملوک و نارنجستان قوام .

(باغ ارم)

(باغ عفیف آباد)

موزه اسلحه شناسی(باغ عفیف آباد)

کاخ(باغ عفیف آباد)

حمام تاریخی(باغ عفیف آباد)

قهوه خانه سنتی(باغ عفیف آباد)

(خانه زینت الملوک)

موزه(خانه زینت الملوک)

این هم چند عکس از مجموعه نارنجستان قوام

بعد از نهار و نماز و وسایلمون رو جمع کردیم و رفتیم ارگ کریم خان و شاهچراغ

(ارگ کریم خان)

و بعد از اونجا رفتیم خرید و سپس رفتیم فرودگاه. بلیط هم واسه ساعت 19:45 دقیقه بود و شکر خدا به موقع پرید و ما هم حدود ساعت 10 خونه بودیم. اما روز آخر شما حسابی خسته شده بودی چون هر روز از ساعت 7:30صبح بیدار میشدی. البته ما کالسکه رو برده بودیم که شما راحت باشی و هر وقت دوست داشتی بخوابی اما بعضی مکانها امکانش وجود نداشت. واسه همین تو هواپیما حسابی اذیت کردی. آخه خوابت میومد اما نمیدونم چرا نمیخوابیدی شام هم جوجه بود. یه کم شام خوردی اما اصلا نمیخوابیدی.

اما در کل خیلی خوش مسافرت هستی چون عاشق بیرون رفتنی و خیلی خوب همکاری کردی و پسر خوبی بودی.