محمدمهدیمحمدمهدی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

محمد مهدی بهترین هدیه خدا به ما

عاشقانه ای برای پسرم

1392/11/20 2:19
نویسنده : مامان شیما
622 بازدید
اشتراک گذاری

خدا تو را که می آفرید

حواسش پرت آرزوهای من بود!

شدی همان آرزوی من....!

 

 

زندگی قصه و حرفیست که شیرینی آن

خنده ی توست....

تلخی اش....

گریه ی تو....

کاش که پر باشد لحظه هایم همه از خنده ی تو

مست هستم از هوایی که نفست در آن میپیچد

نفسم درگیر است لابه لای نفست

آه چقدر شیرین است طعم نفست....

 

 

دنیای من عجین شده با خنده های تو

آری بخند، هستی و عمرم فدای تو

زیباترین ستاره شبهای قلب من    

چشمک بزن که شب شده بی چشمهای تو

در انتظار آمدنت تا همیشه ام  

من،انتظار آمدن و لحظه های تو

دنیا و آسمان و زمین گر به من دهند            

یک جا فدا کنم همه را از برای تو

با آن صدای ناز برایم غزل بخوان

تا وقت مرگ حوصله دارم برای تو

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مرضيه (مامان محمدمهدي)
20 بهمن 92 9:44
سلام پسر ناز و دوست داشتني داريد خدا حفظش كنه محمد مهدي من دقيقا يكسال از محمد مهدي شما بزرگتره
مامان شیما
پاسخ
ممنون خاله مهربون به وبلاگتون سر زدم. پسر نازی دارین خدا حفظش کنه زیر سایه پدر و مادرش
مامان كيان
24 بهمن 92 8:12
ماشاالله محمد مهدي خيلي ناز و بانمك شده خدا براتون حفظش كنه
مامان شیما
پاسخ
ممنون خاله جون، مرسی که به وبلاگ من سر زدین، کیان رو از طرف من یه بوس محکم بکنین